Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este o practica in continua evolutie, deoarece motoarele de cautare continua sa-si actualizeze algoritmii pentru a oferi o experienta mai buna pentru utilizator. Angajarea unei companii care se ocupa cu servicii SEO poate fi una dintre cele mai mari decizii de marketing pentru afacerea ta. Exista o multime de furnizori si agentii care ofera servicii SEO. Primul pas in alegerea celei mai potrivite companii este sa pui intrebarile potrivite.
Ai lucrat in domeniul SEO?
Poate ca nicio alta intrebare nu ajunge la miezul problemei ca aceasta. Cele mai bune practici de SEO nu se schimba in diferite industrii, lucrul cu o companie SEO care are experienta directa in cresterea traficului, a clientilor potentiali si a vanzarilor iti va oferi increderea de care ai nevoie pentru a avea incredere in aceasta firma.
SEO nu este o solutie universala, iar partenerul tau de servicii SEO ar trebui sa aiba cateva idei despre modul in care afacerea ta are nevoie de o abordare unica, care sa corespunda industriei, modelului de afaceri si obiectivelor tale SEO. Experienta in industria ta este un plus, dar nu este neaparat o cerinta.
Care este filosofia ta de abordare SEO pentru a oferi rezultate?
Exista trei fatete majore ale SEO, iar cele mai eficiente companii care ofera servicii SEO le considera pe toate trei componente ale unei strategii SEO cuprinzatoare.
- SEO tehnic ia in considerare codul, structura site-ului, viteza acestuia si alte valori care ar putea afecta traficul. In timpul unei analize tehnice SEO, un profesionist in servicii SEO se va asigura ca motoarele de cautare iti pot accesa site-ul si continutul acestuia, va analiza erorile si le va rezolva.
- Experienta utilizatorului este optimizarea continutului proprietatilor tale digitale. In timpul unei analize SEO pe pagina, un expert in servicii SEO va analiza aspectele site-ului tau pentru utilizatori, inclusiv continutul, navigarea si optimizarea cuvintelor cheie.
- SEO off-page inseamna imbunatatirea prezentei SEO prin castigarea de link-uri, consolidarea brandului online si imbunatatirea popularitatii site-ului si a continutului. Pentru a executa campanii SEO off-page, o agentie care ofera servicii SEO va cauta oportunitati de a-ti creste autoritatea domeniului si a paginii prin link-uri de intrare catre site-ul tau.
Ce valori definesc succesul pentru tine?
Aceasta poate fi o intrebare capcana. In timp ce companiile SEO pot avea cateva obiective generale in minte, valorile lor de succes ar trebui sa provina cu adevarat din ceea ce inseamna succesul pentru tine. Nicio companie de SEO nu poate garanta clasamente pe prima pagina, iar cei care fac aceste tipuri de promisiuni folosesc probabil tehnici black-hat. Aceste tehnici iti pot genera trafic pentru o perioada scurta de timp, dar in cele din urma va vor aduce o penalizare, impreuna cu trafic si clasamente reduse semnificativ.
Profesionistii in servicii SEO isi vor construi planurile in jurul obiectivelor tale. Daca esti in cautarea unui trafic sporit, acestia pot prioritiza optimizarea cuvintelor cheie sau crearea de continut. Daca iti doresti mai mult trafic local, iti pot recomanda optimizarea profilurilor de afaceri locale pe site-uri directoare si recenzii. Valorile de succes ale unei agentii SEO ar trebui sa se bazeze direct pe obiectivele tale de afaceri, asa ca, este bine sa cauti companii care raspund la aceasta intrebare.
Cat va mai dura pana cand ne putem astepta sa vedem rezultate?
Optimizarea SEO eficienta necesita timp, dar asta nu ar trebui sa impiedice o agentie cu experienta in servicii SEO sa iti ofere un interval de timp pentru rezultate. In general, ar trebui sa te astepti sa vezi rezultate ale tehnicilor SEO legitime in termen de sase luni.
Posibilitatea de a vedea rezultatele mai devreme depinde de starea site-ului tau. De exemplu, corectarea erorilor tehnice si a neglijarilor poate obtine unele castiguri SEO intr-o perioada scurta de timp. Cu toate acestea, daca site-ul tau este deja bine structurat si nu are probleme tehnice, va trebui sa astepti mai mult pentru o schimbare masurabila.
Cum ar trebui sa se integreze SEO cu strategia generala de marketing?
Cele mai de succes initiative SEO fac parte dintr-un plan general de marketing, asa ca evita companiile care se asteapta sa-si indeplineasca sarcinile in mod izolat. SEO merge mana in mana cu marketingul de continut, iar relatiile publice si activitatile de marketing pe retelele sociale pot fi folosite pentru crearea de link-uri. Partenerul tau in servicii SEO ar trebui sa fie foarte deschis sa colaboreze cu celelalte echipe de marketing ale tale, precum si cu alte echipe, dupa cum este necesar, cum ar fi echipele de dezvoltare web si vanzari, si ar trebui sa aiba un plan de baza pentru integrarea eforturilor lor cu initiativele tale de marketing existente.
Punand aceste intrebari si evaluand raspunsurile pentru a determina practicile si politicile pe care le foloseste o companie specializata in servicii SEO, vei putea gasi o agentie care ofera succes pe termen lung.